اگر زندگی یک کتاب بود اینجایی که من الان هستم صفحه های اخر یکی از جلد های بزرگ و قطورش بود
مثلا اینطور نوشته بود که: "پایان دفتر اول : خداحافظ خانه"
ما را در سایت یا مَعْشَر الشِّیعَةِ إنَّکمْ قَدْ نُسِبْتُمْ إلَینا کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74