حواستان باشد "درخت سومی از سمت راست،از سری درخت های جلوی در " چاله ی خیلی بزرگی دارد و اب را میخورد.اگر تا نیم ساعت هم شلنگ را بگذارید پایش کامل پر نمیشود.بروید سراغ درخت های بعدی
ما را در سایت یا مَعْشَر الشِّیعَةِ إنَّکمْ قَدْ نُسِبْتُمْ إلَینا کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48