تصمیم گرفته بودم ک دیگه ننویسم.لااقل برای یک مدت طولانی.به خودم که امدم دیدم روایتی رو شروع کرده ام ک سزاوار نیست نصف و نیمه رهایش کنم. پس لااقل تا پایان داستان اربعین چراغ اینجا روشن خواهد ماند.
ما را در سایت یا مَعْشَر الشِّیعَةِ إنَّکمْ قَدْ نُسِبْتُمْ إلَینا کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38