امسال هم خودمون رو به زور چپوندیم جز زایرای امام حسین
گفتیم این همه سال ما عکس کوله دیدیم و غصه خوردیم بالاخره تونستیم بریم.
حالا ما هم میذاریم تا شاید قسمت شما بشه!
نایب زیاره همه هستم انشالله

یا مَعْشَر الشِّیعَةِ إنَّکمْ قَدْ نُسِبْتُمْ إلَینا کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً...
ما را در سایت یا مَعْشَر الشِّیعَةِ إنَّکمْ قَدْ نُسِبْتُمْ إلَینا کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً دنبال میکنید
برچسب: ما که رفتیم نگران,ما که رفتیم زین جهان,ما که رفتیم سربازی, نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 7:39