با خواهر بزرگه رفته بودیم برای ثبت نام حضوری دانشگاه.حراست نمیگذاشت خانواده ها بیایند داخل ساختمان اصلی برای همین تا رفتم و فرایند ثبت نام انجام شد نیم ساعتی گذشت.اس ام اس دادم که:
+ثبت نام تمام شد.کجایی؟
خواهر بزرگه گفت:
-نمازخانه خواهران طبقه اول
حالا من هی توی این دانشگاه میگشتم و نمازخانه خواهران را پیدا نمیکردم!دیدم دو سه نفر سال بالایی کنار پله ها نشسته اند.سلام کردم و پرسیدم که ببخشید نمازخانه خواهران کجاست؟
اولی خندید و دومی گفت:برادر من.همین اول کاری با نمازخونه خواهران چیکار داری؟
یا مَعْشَر الشِّیعَةِ إنَّکمْ قَدْ نُسِبْتُمْ إلَینا کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً...
ما را در سایت یا مَعْشَر الشِّیعَةِ إنَّکمْ قَدْ نُسِبْتُمْ إلَینا کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 9:06