یک بنده شاکی

خرید بک لینک

خدایا چرا هم اتاقی هام باید تا ساعت ده و نیم بخوابن درحاای که من باید ساعت هفت و نیم سرکلاس باشم؟



یا مَعْشَر الشِّیعَةِ إنَّکمْ قَدْ نُسِبْتُمْ إلَینا کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً...

ما را در سایت یا مَعْشَر الشِّیعَةِ إنَّکمْ قَدْ نُسِبْتُمْ إلَینا کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 20:48

صفحه بندی