خدایا چرا هم اتاقی هام باید تا ساعت ده و نیم بخوابن درحاای که من باید ساعت هفت و نیم سرکلاس باشم؟
ما را در سایت یا مَعْشَر الشِّیعَةِ إنَّکمْ قَدْ نُسِبْتُمْ إلَینا کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31