یا مَعْشَر الشِّیعَةِ إنَّکمْ قَدْ نُسِبْتُمْ إلَینا کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً

متن مرتبط با «آرش نراقی» در سایت یا مَعْشَر الشِّیعَةِ إنَّکمْ قَدْ نُسِبْتُمْ إلَینا کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً نوشته شده است

آرش

  • نیلوبلاگ

    سوم راهنمایی که وارد مدرسه جدید شدم xa0با او اشنا شدم.یک درسخوان به تمام معنا بود.خیلی زود با هم دوست شدیم همینطور این دوستی ادامه پیدا کرد تا سال اول دبیرستان که قرار شده بود پدرش انتقالی بگیرد برای یک شهر دیگردوستان نزدیکش تقریبا من و 6 نفر دیگر بودند.یک شب کافی شاپ دعوتمان کرد و به قول معروف مهمانی خداحافظی بگیرد.شماره تک تکمان را گرفت و رفت. و من هیچ شماره ای از او نداشتم.همینطور هر روز منتظر زنگ زدنش بودم.از شما xa0چه پنهان یک هفته قبل از تولدم تا یک هفته بعد از تولدم موبایلم را از خودم جدا...

    ادامه مطلب